Sunday, November 19, 2006

肚滿腸肥

今日係 Gary 牛一,直覺話比我知,他跟 TVB 是同年同月同日生日的。又台慶,又牛一,一定要大搞啦,怎搞? 當然是一邊睇台慶,一邊打邊爐啦。提起打邊爐我就至醒神,太多美食在眼前,花多眼亂,有肥牛,有雞子,有蟹子丸,有雲吞,有...太多了,不能盡錄,其中一定要提提的,是魚滑,好好食,大大件放入口,粉爽。
再過一陣,待胃中的美食消化了少部份後,再來一個朱古力生日蛋糕,正。
Gary,生日快樂,你下個禮拜再生日啦,我又想打邊爐啦。



備戰
下星期二,男子組第二次出精 (編者按: 出征),為了有更佳狀態,今日去了 PHYSICAL 加操,一口氣跑了 15 分鐘,再做了 3 SETS 擴胸及啞鈴。另外右腳腳碗應該再無問題,下場我要做中場得點王。

P.S. 剛剛 Jordy 話我知,原來場波係明晚踢,慘了,做完 GYM 後好累...

1 comment:

Anonymous said...

你唔提一提右腳, 真係唔記得左你去年既戰績 , 同好一個"腳行快過個腦" ..