Monday, January 15, 2007

魔戒二部曲

放左工,上左女友屋企
諗住係食飯期間,同 uncle / auntie 傾傾我同女友既事

係我食緊第一碗飯既時候
uncle 就因為趕住返工,光速咁掃左一輪就閃左出去

係我添第二碗飯既時候
現場得返我地三個人
本來諗住等齊人先再傾傾
點知女友係檯底推左我兩下
即係唔縮得啦
咁我就問 auntie: 我地兩個諗住 08 年底結婚,想知道 auntie 有咩建議比我地
auntie 既回應係 - 笑

1 comment:

Anonymous said...

恭喜! 恭喜! 可能遲咗少少但都好過無。 由今天起我要儲定錢才夠做人情。 為何稱為魔戒呢 ? 是否覺得結婚如何你的 "女人" 挷住呢 ?

還記得你問我 2008 年年底有沒有扒我頭,哈哈 ! 我當然會早過你結婚啦 !