Tuesday, April 10, 2007

魔戒三部曲

今次要由 3 月 25 日講起
果日我、亞媽同埋 Jenny 一齊去左黃大仙
入到去拜拜神,同黃大仙打左個招呼之後
就去左搵金石堂葉太幫我地擇日

擇左日,緊係要去搵酒樓啦
所以係 4 月 8 日,我同 Jenny 去左文化中心映月樓食 Lunch
順便睇下場

我地係 3/F 食,個感覺已經好正
Jenny 問我重咩唔多出聲
我話望住個維港,都唔得閒理你啦

食完之後,搵到周小姐同我地介紹下個場地同埋價錢
咁岩又有一對拖友去睇
周小姐就帶住我地兩 Pair 人四圍睇啦

上到去 4/F,嘩,果個無敵海景真係殺死人
我同佢講,我地只有 10-15 圍,可唔可以係 4/F 搞
佢話只要 Meet 到 min 60000 蚊就可以包場
果一刻真係唔多相信自己對耳朵
我同 Jenny 都怕自己聽錯,所以都再問左幾次
點知係真既,唔係發緊夢
即係話就算我得 10 圍,都係 6000 蚊一圍
又係尖咀,又有無敵大海景
真係無得頂

於是,係今晚,我同 Jenny 再去到映月樓
搵林經理比底左 D Deposit
就定左我地個 Big Date - 08 年 11 月 2 日

特別嗚謝: 大家姐 (你真係好勁,咩都知,直頭可以做大妗姐)

P.S. 如果 BD 果日維港放煙花,咁就真係正羅

1 comment:

Anonymous said...

十一月二號都唔係咩大節日,不過有Fire work 就真係好正