Thursday, November 30, 2006

開波

踢波咪踢波 lor,都係玩下姐,身體碰撞就一定有架啦
都唔駛搞到開人波丫
又小露寶,又曬公仔,又叉頸,又吹雞
冷靜 d 啦 香港人
點解我睇得咁清楚?
緊係啦,係人地後場開波,我踢前鋒,除左互片果兩個,就數我最近架啦
咁我有冇事?
緊係無啦,連我果隊既 Keeper 都老連咁遠跑到埋去封 L 左人地兩鎚,我都重係外圍指指點點
你知啦,我埋到去,有人見紅就玩大架啦
砂煲咁大個拳頭你見過未? 有陣時打起上來殺得性起,我都唔敢包自己收唔收到手架
做人既野,都係唔好咁衝動好

講開又講
Ronald 你唔好以為我吹水
我之前真係住係慈雲山架
就係球場隔離,之前七八層無車立搭果 d 舊樓
不過小學三年班就搬左入沙田
頭先老點你行錯路,都係一時緊張姐
唔講又講
落車果陣,背包個膠扣掃中你架四環車身
膠撼鐵,好似我個扣傷 d
下次請我食 tea 無數啦

其他
中行 (3988,收市報 3.77,成交量 4.55 億)
中鋁 (2600,停牌)
中石油 (857,收市報 9.90,成交量 2.22 億)
招行 (3968,收市報 14.94,成交量 3.21 千萬)

1 comment:

Anonymous said...

I download tons of apps to my iPod touch, and they transfer to my dads computer when I sync it. When my dad syncs his iPhone, they get transferred to it. Now he wants do disable app downloading because he has to delete so many apps. How can I make it so iTunes doesn't sync all the apps I download to his phone?
[url=http://unlockiphone22.com]unlock iphone[/url]