Saturday, December 02, 2006

公司旅行,出發

全體員工於八點九係中港城集合,出發去澳門旅行。
由油麻地旅行社帶隊,先去大三巴,再去漁人碼頭,緊接係觀光塔食 Buffet,最後在永利賭場解散。行程編排不理想,全無新意,毫無驚喜,好彩一大班人在陌生地方吹吹水,到處玩玩相機,也不覺難過,尤其是亞 Will 全程不停試玩新玩具,未停過。Martin 就最叻仔,在永利殺了幾局,雖然跟出發前誓師大會的目標有點距離 (目標: 提早出 double pay),也叫做發了個小財。可惜之後亞 Joe,添文及子華相繼走人,亞 Will 及劑哥也急著回港餵妻,之前的勁飲勁食計劃全部告吹。





其他照片: http://s132.photobucket.com/albums/q34/ah_louie/0612/?sc=1

4 comments:

Anonymous said...

幸好我沒有去,要不然便悶死

少帥 said...

你去埋就好啦
我地為食兵團又可以出發啦
我淨係食左碗雙皮奶咋
不過又幾好食 wo
你唔食,side 晒

Anonymous said...

去玩唔預我,,,,,,,,,,,過份

少帥 said...

你早幾日咪出走台灣 lor
我去澳門,唔駛坐飛機,唔岩你架