Wednesday, December 06, 2006

與神對話

琴日 lunch 前後,神打左 3 次電話比我,不過我都無接到。根據往積,佢打親來,都係叫我返去幫佢手,唔通問我借錢咩。本來都唔想同佢傾,我自己唔鐘意吹水,要諗 D 唔知咩借口推佢真係頭痛到爆,不過食左飯諗諗下,算啦,都係打打比佢,同佢吹兩咀啦。
同我推測一樣,神今次打來都係問我有冇興趣幫佢手做返 DE,佢話而家舒服過之前好多,因為唔駛香港入機啦,係大陸搞掂晒。佢而家最想都係請返個熟人返來,搞下 D quotation,覆下亞 Jeff D email,咁就得架啦。
咁我就話我轉左行架啦,我冇做 merch 好耐啦,而家做緊油墨仔,佢又問我重有冇興趣撈返 merch 先,做 merch 點都好 pay 過 technican 丫,又話如果我今次返來,人工一定加到我滿意,如果我想過左年,出埋 bonus 同埋 double pay 先過來都得,不過可以過年前返來就最好不過啦,double pay 既野,佢話幫我諗掂,總之就返左來先啦。
開過咁順既盤口,一定有景滾啦。Eva 姐就話我知,佢就將會出嫁澳洲,亞 Carl 做埋今個星期又唔做,亞 King 都未必留底架啦,神又同之前一樣得個睇字,到時成間公司,做野既人,唔會多架啦,直情係一個爛灘子。講真,Eva 姐你唔打比我,我都唔會返來架啦,而家做油墨仔,一來幾好玩,二來又係自己一直想做既 technican,趕都未必走啦。如果真係想做返 merch,返 Dammas,不如返 HY 好過啦,係 HY,成班人痴痴呆呆坐埋一台,嘻嘻哈哈咁又一餐,做錯野又唔會比人鬧,出唔到板/貨就合理,退貨就應該,唔覆個客既 email 又冇人理,係呢種天堂住得耐,真係入唔返地獄架啦。
點都好,好多謝神係呢 D 時刻重記得我,我識既野,好多都係你教我既,當年我一句話要出去見識見識就走左,我個心都唔係幾舒服。講時講,神要既,係一個乖乖地幫你搞掂晒所有野既幫手,但係我而家冇以前咁乖架啦,返來咪盞激死你,你諗真 d 先好丫。

Webb點石成金惹質疑
【太陽報專訊】「股壇長毛」David Webb前晚又充當聖誕老人,為股民送上聖誕精選(Christmas Pick),今年是高爾夫球用品製造商順龍控股(新聞 - 網站 - 圖片)(0361)(0361.HK - 新聞 - 公司資料),昨日股價立即急升36%。Webb一向點石成金,但他身兼股評人及港交所(0388)(0388.HK - 新聞 - 公司資料)獨立非執行董事,以其特殊身份而每年推介「聖誕精選」存有利益衝突。
Webb一年前已持有順龍5.99%,今年九月再增持至6.02%。Webb購入順龍後才唱好,已經造成利益衝突。隨順龍股價暴漲,Webb持有順龍的帳面身家一日增加582.6萬元。
Webb既能深入剖析問題公司財務情況,自能精挑具優質管理的公司。Webb自九九年開始,每年均有「聖誕精選」,至今當了八年聖誕老人,但由於Webb為專業股評人,又身兼港交所獨立非執行董事,難免引來別人質疑其推介股票存在利益衝突。
選中順龍 大升36%
城大經濟及財務學系副授李鉅威指,Webb一年一度聖誕精選是出於好心,但所謂「瓜田李下」,他於監管機構有職銜,於網上評彈,儼如「小股東」的代言人,他推介精選股往往引來市場追捧,萬一有所差池,多少會影響其個人誠信。
事實上,每次被Webb推介的股份,均引起「David Webb效應」,股價於市場追捧下大幅抽高,威力不下於基金入股。今年選中的順龍控股,昨日股份即受市場追捧,最高曾急升至1.24元高位,最後收市報1.19元升0.32元,升幅達36.78%,再次發揮其點石成金的功效。Webb接受本報訪問時說會真金白銀買入推介的股份,股價下挫,他亦一樣會損手,如果公司有問題,他亦會挺身而出,所以並不存在利益衝突。

其他
中行 (3988,收市報 3.81,成交量 2.56 億)
中鋁 (2600,停牌)
中石油 (857,收市報 10.06,成交量 1.07 億)
招行 (3968,收市報 15.24,成交量 3.95 千萬)
順龍控股 (361,收市報 1.09,成交量 5.39 百萬)

參考資料 / 來源
(1) Yahoo
http://hk.biz.yahoo.com/061204/240/1xnmt.html?s=0361.hk

No comments: