Monday, April 07, 2008

家狼傳說 (七)

家狼: 我就是這樣長大的

我 check 你手機
同我鐘意唱k買衫一樣
都係我既嗜好

我希望你d朋友全部都係豬扒、肥婆同埋師奶

我黎 m 個陣
可以大哂
一個月你都係忍我幾日姐

我發脾氣個陣講既野,你唔好當真呀!!
我話唔想即係想
我話唔好即係好
唔鍾意即係鍾意
唔愛即係愛

我知我唔諗人既感受
成日都發你脾氣
小小事就用分手黎威脅
我知我唔諗人既感受
成日都發妳脾氣
小小事就打你鬧你

我發脾氣打你鬧你
你一定要忍
唔準對我咁惡
因為你一惡,我就會喊到抖唔到氣
你一還手我就死緊
所以要錫晒我,就晒我

我發脾氣走左,你一定要追返我呀
我唔想係玻璃同倒後鏡個度睇你有冇追出黎
記住呀﹗一定要追番我呀!

我唔係真係想減肥
而係我想聽到你講:「你唔使減啦,冇論你係點我都鍾意。」

我覺得冇安全感,係因為我太愛你,唔想冇左你....

No comments: