Sunday, May 04, 2008

上白泥農莊



大家姐 4 May 日生日
於是我地成班人 3 號同大家姐賀一賀佢
我地入左去上白泥農莊 BBQ 兼燒野食

BBQ 之前我地就釣下魚先,要加料丫
我中左 3 條
野狼中左 3 條 (不過有兩條比我整走左) 同埋撈左一條 (死 CHEAP 精)
野狼嫂亦都中左 2 條
即場燒左兩條
D 味好鬼鮮
連唔多食魚既我同埋亞招都食左幾啖丫

不過 BBQ 果陣就勁多烏英
真係多到你唔信
一打開包魚就廿幾三十隻飛埋來
6 點半打 D 烏英唔見晒
不過就來左成班蚊
撞到都痛果隻
我都比佢針左好多野
蝕晒

不過真係幾好玩
呵呵

P.S. 大家姐生日快樂

No comments: