Monday, June 25, 2007

剪頭髮

一直都想擁有一個龍珠頭
奈何真係唔知點搞
亞博教我去 salon 剪
剪之前叫果個師父剪碎 d,剪鬆 d,自己會用泥 gel 頭,剪好 d 剪形 d 去飲要見人

入到去 salon,同貌似亞葛既師父講完上面堆廢話後
亞葛話:
錯晒,完全錯晒 (錯...錯咩丫)
呢 d 死靚仔頭唔岩你架 (我都唔係好老姐)
你塊面咁長,應該留長頭髮先岩 (我岩岩先洗濕左個頭,你叫我留返長 d 頭髮,咁係咪唔收我錢丫)
你塊面好長,應該帶個大 d 既眼鏡 (我呢個重唔夠大嗎)
你塊面太長,留返 d 鬚,等塊面多 d 野,留 d 鬚個樣咸濕 d 先多女痴埋來架 (係咪真架)
你 gel 頭耍唔耍家? 唔得就不如電髮啦 (...)
我儘量幫你救啦 (我...未死得瓜)

剪完出來,又真係形仔左好多 wo

No comments: