Monday, July 30, 2007

股神式震倉

心大: 股神減持點都唔係好野,中期業績唔知又會唔會比爆利稅拖累,而家市況又不穩

心細: 股神減持既數量唔多,有大行估中期業績合乎預期,年底又話回歸 A 股

我覺得股神唔似玩震倉,佢呢 d 級數應該唔駛做呢 d 野

如果佢沽左 d 貨係因為要返 d cash 做第二 d 野,我又覺得 2 億對佢來講唔知可以有咩搞作 (我指 2 億太少),同埋我又唔覺得佢無 2 億 cash 係手

所以我估佢一係睇淡,一係受到政治壓力

如果係受政治壓力,咁樣沽一沽可能叫做交左功課

但係如果佢係睇淡,沽呢少少貨可能係試探性質,睇下市場反應,之後可能再有動作

中石油,雖然我放左你,但都希望你生生性性啦

No comments: