Tuesday, May 13, 2008

謠言

近排有 d 好奇怪既謠言
竟然係關於我、野狼同埋肥高三個
謠言有三個,分別係

(1) 我、野狼曾經同肥高一齊過
估都估唔到,肥高亞媽同肥高條仔,都問過同一個問題
你兩個丫,唔好覺得你個女 / 你條女,真係咁索先得架
打死我都係講果句 - 睇得上肥高既,一係對眼有事,一係個腦有事
事實上,我同野狼未必係天才,起碼都唔係蠢材
同埋,作成一個油墨仔既我,係靠對眼搵食架,視力超常添啦
同埋,我有魚翅食,點會走去食粉絲丫,重要係劣質 B 貨

(2) 我地三個玩 3P
同上,唔講啦
不過呢個想像力幾好
一定係睇得咸故多
睇壞左個腦

(3) 我同野狼食春光鴨舌
呢個竟然係出自我同野狼女友把口
佢地都話我同野狼經常一齊出沒
唔係釣魚就行電腦中心
邊個唔開心又飛出去搵對方飲野
重話我地一齊坐左係沙灘,攬住對方睇流星雨...
其實...果日我 send 個 message 比大家,話我睇緊流星雨果陣
我係一條友訓左係屋企張床度的
我...唔細啦...訓少晚都唔得架啦

P.S. 估唔到 CK 都遇到呢 D 事,哈哈哈
http://manincentral.blogspot.com/2008/05/blog-post_12.html

No comments: