Tuesday, May 27, 2008

閃耀

早幾日成班同事仔去飲野
飲到咁上下,大家都好有酒意
倫爆就捉我埋一邊係咁倫:
有時我地幾個都有眼見
你好似做得好辛苦
成日上大陸,左飛右撲
做到八九點先走得
不過...你唔識閃耀
所以...無人知
即係...白做

上個星期六中午
大佬 B 話星期一既一大早有個法國女仔來公司睇色
一定一定要星期六搞掂晒所有野
但係...星期六,得我同亞博,即係得我一個
色有兩隻,人得一個,得返半日,邊搞得切

我都唔理啦,鬼叫大佬 B 叫到,一定死去
於是 DUP 低個頭係咁做,做到放工都係搞得隻半

於是星期一既七點鐘
即係比平時再早一個鐘頭,我已經返到公司
再砌過
終於,係十點搞掂晒啦
不過...法國女仔...無來到

唔緊要,好彩今日法國女仔終於都來左啦
重 approval 晒兩隻色
真係超滿足,好有成功感

不過...星期一既七點鐘,有邊個知

珍妮用左呢一句說話做今次既總結: 都話你 on 能七九架啦

No comments: