Thursday, April 19, 2007

我有智慧

細細過果陣
明明熱氣就以為牙痛
喊晒口要睇牙醫
一入到去屋企樓下間診所
唔駛 3 分鐘就比亞 Dr Lam 趕返出來

岩岩果個星期六
d 牙肉又開始來料
心諗緊係復活節期間
係厚街喜來登猛啪品客累事
於是連續兩日係大圍起勢隊廿四味

點知前日上到大陸
係板田個 Lab 到痛到聲都出唔到
淨係渣實個拳頭
於是急急腳走入 toilet 睇睇
一張開個口
隻智慧牙就唔見左啦
淨係見到 d 牙肉腫晒
同埋見到 d 膿係度係咁流出來
果刻我先知大獲

忍左成日,終於都返到大圍
拿拿聲搵亞 Dr Lam
亞Dr Lam 話隻智慧牙太污穢
搞到 d 牙肉發晒炎
而家幫我清理下個紅腫位先
返到去,食左藥消左腫就返來剝左隻牙啦
話口未完,係我重迷迷糊糊
舒舒服服咁灘左係佢張升又得,降又得既按摩椅上面歎緊既時候
一把個頭有支彎針既手術刀就一野隊左入去我個口到
起勢係個紅腫位度係咁搞
痛到聲都出唔到,淨係渣實個拳頭

唔駛 3 分鐘,亞 Dr Lam 叫我放得兩百九就趕左我出去
重提我下次 book 時間來剝牙就唔好遲到
同埋呢度唔收卡,來之前記得帶定千六個大洋

1 comment:

Anonymous said...

我真係俾你笑q死.......
你真係好有智慧.....