Sunday, May 27, 2007

欠債還錢

曾幾何時,占哥好語重心長同我地講
收到數的才是 TOP SALES

要收數,真係講咁易咩
又要低聲下氣
又要顧人感受
又要比人問候
又要反目成仇

到底邊個先係受害者
多謝丁生比我既體會

如果登報紙有用
am 730 既廣告一定爆到唔爆
咁亞 C 生就唔駛個個月為左 D 廣告 MEET 唔到 QUOTA 咁頻撲啦



欠債還錢 @ 追渣沽

2 comments:

Anonymous said...

又要低聲下氣
又要顧人感受
又要比人問候
又要反面成仇

世界變左架啦...債仔大過天...
叫人還錢...分分鐘變左殺人兇手...
睇開d 啦,,,

少帥 said...

呢個世界真係變左架啦

就正如 d 公司借左銀行錢
間公司一唔對路
銀行又 loan 多筆比佢
慌成佢執粒無錢還咁

而家 d 債仔,好識玩呢個 game 架啦
叫佢還錢,真係兇返你轉頭
寫埋借據又如何
佢地大不了咪破產羅,4 年後又一條好漢
yo,駛咪驚丫

重有攞綜援果兩公婆
成日話無錢無野做
其實騙騙埋埋去旅行嘆世界最多個你同我添丫
講真,佢自己傻下傻下比人發現左
未比人發現果 d,我相信大有人在丫

p.s. 我將 "又要反面成仇" 改返做 "又要反目成仇"